مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-01سياسي

برخورد قاطعانه با مفسدان موجب رضایت مردم می شود


نماینده ولی فقیه در گیلان مانع زدایی و بسترسازی را دو کار اساسی و مهم دستگاه قضا برشمرد و گفت: مردم وقتی ببینند که با مفسدان در عرصه اقتصاد، ادارات و منابع انسانی، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان مانع زدایی و بسترسازی را دو کار اساسی و مهم دستگاه قضا برشمرد و گفت: مردم وقتی ببینند که با مفسدان در عرصه اقتصاد، ادارات و منابع انسانی، برخورد بی امان و قاطعانه می شود رضایت شان افزایش می یابد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری گیلان، با اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر درباره پیوستن و نزدیک شدن به اهل پرهیزگاری و صدق اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) خطاب به مالک فرمودند اگر عده ای از خواص، تو را ستایش کنند اما مردم از تو ناراضی باشند، این خشم مردم موجب از بین رفتن رضایت عامه می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان اساس و هدف حکومت اسلامی را تمدن سازی اسلامی عنوان کرد و افزود: همانطور که بسیاری از امور تکوینی نظام هستی برای تکامل انسان است، احکام الهی و قضایی اسلام نیز برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت دستگاه قضا و نقش این دستگاه در تمدن اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی درصدد است حکومتی را به دنیای بشر عرضه کند که نمونه ای از حکومت انبیاء است و تحقق این هدف، بساط تمام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با مفسدان موجب رضایت مردم می شود

برخورد قاطعانه با مفسدان موجب رضایت مردم می شود